20 Sep 2009

It's time for Disney / ディズニーの時間だ

WE LOVE DISNEY! The BEST Disney trip ever in my life. My son and I + Mysterious husband went to Tokyo Disneyland on the 17th and we stayed a night in one of Tokyo Disney Resort Partner Hotels. The next day, son and I visited Tokyo Disneysea... just two of us!

ディズニー大好き! 私の人生で 最高なディズニートリップでした。 息子、私+神秘的な夫と 17日に東京ディズニーランドへ行きました。しかも、東京ディズニーリゾートパートナーホテルで一泊 滞在しました。18日に 息子と二人でディズニーシーへ。




Tokyo Disneyland -
You can see wonderful halloween decoration everywhere. Disney's Halloween Parade“Banzai! Villains!” was great! My son loved it so much, he couldn't stop dancing! The Night High Halloween (fireworks) was fantastic too!! AND "Haunted Mansion" with Jack Skellington from Nightmare Before Christmas was very interesting. (Some images from Youtube, check this out ---> Haunted Masion Holiday Nightmare before Christmas)

東京ディズニーランド-

素晴らしいハロウィーンのデコレーションを見えます。”Banzai! Villains!” (「バンザイを唱えてください!」 )と言うディズニーのハロウィーンパレードは素敵でした。息子がとても好きで、ずっとダンスしました。ハロウィン花火も綺麗でした。そして、ホーンテッドマンションナイトメアー・ビフォア・クリスマスの飾りもけっこ面白かったです。 (Youtubeからの画像です。こちら---> Haunted Masion Holiday Nightmare before Christmas)

I'll tell you more about my trip next time. もっとディズニーの話は次回 つづき...

Need to go to bed now. 寝なくちゃ

Goodnight! おやすみなさい!



ブログランキング・にほんブログ村へ

0 コメント / Comments:

© 2009-2014 {HOME} sweet home All Rights Reserved.