14 Sep 2009

Eight Things / 8つのこと

I saw one of my friends did it on FB. So I want to give it a try. Here is my answer.



Eight things I am looking forward to: (楽しみにしてる事)

1.Going to Tokyo Disneyland with my kid /子供と一緒にTDLへ行く

2.Seeing my mum in Oct /10月にお母さんと会う

3.The latest Harry Potter on DVD  /最新Harry PotterのDVD

4.Meeting old friends /昔の友達と会う

5.Getting my new American Crafts' 8.5 x 11 album /新しいアルバムを貰う

6.Getting a new hair-cut / 髪を切る

7.Having a big shopping / 買い物する

8.A new life / 新しい生活



Eight things I did yesterday:(昨日やった事)

1.Made three layouts / 三枚レイアウトを作りました

2.Talked to my mum on Skype / お母さんとSkypeで話しました

3.Had home-made pizza for lunch / ランチは自家製のpizza

4.Cleaned the bathroom / お風呂を掃除しました

5.Enjoyed bath with my son / 息子とお風呂に入りました

6. Watched "911" on TV / 「911」の映画をテレビで観ました

7.Read the whole book "He's just not that into you" / 本を一冊 全部読みました

8.Checked my weight / 体重を量りました



Eight things I wish I could do:(できればやりたい事)

1.Speak better Japanese / 日本語をもっと上手に話せる

2.Create my own internet shop / 自分のネットショップ

3.Make my own clothes / 自分の服を自分に作る

4.Keep the house clean everyday / 毎日 家はキレイにする

5.Go to CKU-J in Osaka / 大阪の第3回CKU-Jを行く

6.Find a job / 仕事を探す

7.Understand baby language / 赤ちゃんの言葉を理解する

8.Cut my fat out / 脂肪を取る


ブログランキング・にほんブログ村へ

0 コメント / Comments:

© 2009-2014 {HOME} sweet home All Rights Reserved.